Thursday, July 12, 2012

Mis võib juhtuda siis kui tellid postiga käru ebaausalt müüjalt?


Nimelt siis oma 10. kärutuvustuse tarveks ostin buduaarist Quinny Buzz käru. Käru tundus ilus, müüja meeldiv ja kuulutus lubas korralikku kasutatud käru, millel on kaks viga ehk siis katkine lükkesang(ei saa kõrgust reguleerida) ja auk külgmises kileaknas ja ei midagi rohkemat. Küsimustele sain soovitud vastused ja nii sai pakivedu.ee kulleriga kaup uksest ukseni saadetud. Vaatepilt mis mulle avanes, polnud korralik kasutatud käru, oli hoopis katkine palju rohkemate vigadega ja sõidukõbmatu käru, mis kõigele lisaks oli nii räpane, et see iste ei läheks enam ühegi imeväega puhtaks.


Lisan siis mõne asjalikuma lõigu minu ja müüja suhtlusest:


MINA: et 60 eur koos istekäru, beebitarvete koti, vihmakile ja putukavõrguga? ikka sobiks. Muidu vaatasin veel pilte ja isteosa tndus laiguline, kas sellest saaks lisapilte? Kas mingeid kulumisi esineb? Kriime plekke? Peale katkise kile ja sanga on veel midagi? Roostet? Millal kummid viimati pumbatud? Hallitustäppe? KAs kokku-lahti käib ilusti? Kas pidurid aja vedrustus nagu uued?

MÜÜJA:  Laiguline on sellepärast, et olin just enne puhastanud seda ja iste oli märg. Kaasa tuleks veel tuuletõkke ääris. Eks kriime ikka ole vankril ja raamis. Roostes küll midagi ei ole. Kumme pumbatud viimati suht ammu, aga võin need uuesti täitsa täis pumbata kui vaja. Piduritega kõik korras. Võite millgi vaatama tulla kui soovite.

MINA: vaatama kahjuks tulla ei saa, tuleks saata dpd kulleriga. aga istmekattel pole siis yhtegi plekki ega katkist kohta vms? mitme lapse poolt kasutatud?

MÜÜJA: Ei katki pole kusagilt.Ainult see koht mida mainisin. Tõmbasin märja lapiga üle. Et ideaalselt puhtaks saada tuleks korralikult pesta. See ei tähenda nüüd, et vanker oleks sopane ja must, lihtsalt ise kui ostaksin siis peseks ka kindlasti korralikult oma lapse jaoks puhtaks. Minu laps on ainuke kasutaja olnud. Kasutasime suht palju vankrit, sellepärast ka kriimud ja mõningad kulumis jäljed  Kaugel te siis elate. Eestis ikka?

MINA: tere, sain käru kätte. Käru on kohutvalt must. Teiseks ei tööta esiratas, pöörab kuhugi küljele aga edasi liigu, esiratas on vägaväga kulunud. Pidurid ei tööta ja käru ei liigu normaalselt. Sellele järeldusele jõudsin paari minutilisel üle vaatamisel. Mees jõuab õhtul töölt siis vaatab tehnilisemalt üle. Käru kruvidel on palju roostet, mida lubasite et pole.

MÜÜJA: Teil on vist mingi probleem. Ma ju ütlesin, et käru oleks vaja puhtaks pesta. Esiratta panin lukku. Tõmmake kang üles ja keerleb ilusti. Loogiline ju, et ratas kulub kui sellega sõita. Mis pidurid ei tööta. Kärul ei olegi ju mõeldud konkreetselt pidurdamiseks mingit kangi. Ratta juures on kang kuhu jalaga vajutada. No ma olen võib-olla pime, aga mina küll mingit roostet kusagil ei näinud.Mis käru te siis 60.- euro eert osta soovite? 

MINA: Kirjutasid, et kärul on kaks viga ja mitte rohkem. Katkine koht kiles ja lükkesang.

 1. Pidurisüsteem antud kärul on selline: vajutades punasele peavad lukustuma mõlemad tagarattad ja vasakule labale vajutades need avanevad. Antud kärul on aga pidurid katki ehk ei lukustu. Süsteem on olemas, aga katki.

 2. Ütlesite, et pole plekke, see mustus pesuga kindlasti välja ei tule ja 100% jäävad plekid. Samuti on püsiplekid sääsevõrgul. 
3. Esiratas on avatud, kuid vaheteval jääb kinni ja ei tiirle 360 kraadi, on halvasti hooldatud ja katki. See on buzzide tüüpviga, mis teie poolt mõõdud kärul esineb. Teie katkist esiratast ei maininud. 

4. Hetkel on kummid tühjad, enne kui olen tanklas pumpamas käinud ei oska hinnangut anda kas terved.

 5. Plekid on ka beebitarvete kotil. 

6. Kärukattel (ei mõtle istet) on püsiplekid ja väikesed katkised kohad mida ei pidanud olema

 7. Olen ostnud buduaarist 50 euro eest uue käru, rahasumma pole toote olukorra hindamiseks vaid müügitasu. 

Lisan lingi ratta keerlemise tüüpveast http://www.youtube.com/watch?v=KJIgMXKGsaE&feature=related ja roostest kruvidel või teha nii palju pilte kui soovite.


MÜÜJA: No kes otsib see leiab viga. Mina näiteks ei teadnud, et tüüp viga on, et esiratas ei liigu. Ma ei võtnud seda veana. Nüüd olen siis targem. Minu arust oli see täiesti korralik. Jah ma ei pumbanud rattaid täis kuna te ei soovinud seda. Ma küsisin, et kas vaja täis pumbata ja te ei vastanud mulle midagi. Teie viga. Ma tõesti ei proovinud pidurit kuna pole vankrit aasta ise kasutanud ja ennem oli see korras. Ei tulnud selle pealegi. Minu viga. Kui teie arust ei tööta, no mis mul siin enam siin öelda on. Pean teid uskuma... Saatke mulle käru tagasi ja ma kannan raha tagasi. Ma tõesti ei viitsi enam vaielda. Tundub, et teie olete ekspert. 


MÕNED KILLUD MÜÜJALT VEEL: Teie ise mõtlesite need asjad enda jaoks vigasteks.
Ma mõtlesin, et lahendame asja inimlikult omavahel ära. Kuna te ise leidsite vigu minu saadetud vankris, aga kuna teil oli vaja kohe mingi negatiivne kommentaar mulle visata, siis arvestage sellega, et ega ma võlgu ei jää! Mul ei ole midagi selle vastu kui inimene on aus ja oma arvamust avaldab. Aga hetkel olen ma küll seisukohal, et mina olen teile kõik ära rääkinud mis oli. Tulin veel vastu, et kuhugi maakohta see käru saata(MÕTLEB TARTUT_ISE ASUB TALLINNAS:)). Ma võin ka väga vastik inimene olla.


Esiratas jääb sellisesse asndisse ja ei keerle, tõsi mitte koguaeg, aga vahepeal.


Plekid päikesesirmil.


Katkised kohad ja plekid päikesesirmil.

Pidurid ei lukustu.

 
Näide roostest.

No comments:

Post a Comment