Wednesday, July 18, 2012

Kolmerattaline I coo jalutuskäru!



Tutvustan teile I coo natuke vaemat mudelit ja põhjus miks just selle I coo"dest valisin on selline, nimelt leian, et selle käru järelturu hind(hetkel u 100eur) on kvaliteediga heas tasakaalus ja arvestades icoode miinuseid leian, et soetamiseks on just see kõige arukam mudel. Kohe ka räägin lähemalt miks:)




 I coo 3 rattaline kaalub u 14kg, mis on üsna raske. Neljaratatline, mille ainuke vahe ongi rataste arvus, isteosa mõõtmed on samad kaalub juba 17kg. Seega naisterahvas seda paigast ei liiguta ja treppidest sa sellega ei liikle. See on põhimine põhjus, miks eelistada kolmerattalist mudelit. Teine põhjus on see, et neljarattalise raskuse eest küsitakse Sinult mingil põhjusel rohkem raha. Mõlemad mudelil on kalduvad esirattad, ühel siis 1 ja teisel 2. St need ei keerle 360 kraadi, mis paneb manööverdamisele piirid, vaid kalduvad ehk pööravad suunaga kaasa. Kindlasti soovime kaldumist reguleerida ise, ehk minna sinna suunda, kuhu parajasti tarvis, mitte sinna kuhu I coo soovib. Seda punkti tulebki jälgida, kuna tegemist on 1. tüüpveaga: Rattad kalduvad nö katki, ehk süsteem läheb rikki ja kaldumine ei ole enam juhi suunata vaid käru tahtmise järgi. Seega kui Sulle tundub, et käru ratas pöörab halvasti- jäta see parem ostmata:) 

Tüüpviga nr 2 on käsipidur, teise ringi kärudel seda tavaliselt peal enam polegi.

Tüüpviga nr 3 on pleekivad katted, nii uued kui vanemad mudelid ei hiilga kanga kvaliteedi poolest.

Tüüpviga nr 4, mida ostmisel jälgida on jalgpidur, kuna selle süsteemiga pidurid roostetavad lihtsalt kinni vähesel kasutamisel. Pean ka mainima, et jalgpidurit on äkkolukorras üsna ebamugav kasutada, kuan see asub üsna käru all, mitte Sinu vaateväljas ja seega võtab see aega, sest pead vaatama kuhu oma jala paned.


jalgpidur



ratas ühele poole kaldu

ratas teisele poole kaldu

ratas otse

Nüüd aga liigume üle sujuvalt miinustele ja seejärel lõpetame tutvustuse plusspoolel:)



Miinusena tooksin esile üsna mahuka aga liiga madala ostukorvi, st seda, et talvel lumega on see lund täis ja takistab liiklemist ning tuleks eemalada. Ka ei kaitse see asju pori eest ja määrdub kiiresti.


Järgmine miinuspunkt tuleb väga lühikese jalatoe eest, eriti magamisasendis. St minul oma 1a ja 8k last sellesse kärru enam magama panna ei ole võimalik. Rõhutan, et isteosa suurus on sama enamikel I coo kärudel.


3. miinus on madal katus, minu 1a ja 8k laps on üsna laes, natuke suurema lapse puhul kasutatakse seda käru juba ilma katuseta.


Nüüd aga oleme jõudnud käru plussideni:)

Mõne jaoks on tähtis, et isteosa oleks ümber tõstetav näoga ema poole, antud mudeli puhul on see võimalik. Süsteem käib küll üsna raskelt aga võimalus on olemas. Kuna meie lapsele see variant ei sobi, siis meie seda tähtsaks ei pea. Kuna süsteem istme suuna vahetuseks pole kõige mõnusam, kontrollige selle ladusat toimimist kindlasti käru soetamisel.

Järgmine pluss on kergesti, vajutusega, pikendatav lükkesang. Väga mõnus lahendus jooksmisel ja mäest alla liikumisel. 

Kõige lühem.

Kõige pikem.



Suur pluss on reguleeritav ja eemaldatav turvakaar.

Sooja ilmaga eemaldatav katuse tagaosa.


Ja super on lühema lapse puhul kaugele ulatuv katus. On pesa kuhu laps ilma muutumise või tuule eest ära peita:)


Kokku võtan I coo mudeli tutvustuse nii: Soovitan käru osta, kui teie eelarve on 100 euro ringis ja soovite saada selle eest parimat lahendust. Uuena ma I cood osta ei soovita, kuna madal katus ja lühike jalatugi seavad piirid kasutusajale ja tüüpvigade hulk on liiga suur, et uue hinda, mis on minu arvates müstiliselt kõrge, välja käia. Iseenesest on rattad head, vedrustus arvestatav ja saab hakkama ka natuke raskemal maastikul. Manööverdamine pole küll väga hea, parem kindlasti kui neljarattalistel kärudel, sest isegi kui esiratas kaldub ei taha tagarattad sellega ilma tugevama mõjutamiseta kaasa tulla. Samas on iste mõnusalt lai ja käru käib üsna kompaktseks kokku. Seega võrdluseks: Red Castle Shop and Joggile ei saa see ligilähedalegi- kui vähegi võimalik ostke RC aga pigem vanem I coo, kui uus X-lander.


2 comments:

  1. I'coo Peakil ei olegi käsipidurit. Pidur oli mingil teisel 3 rattalisel I'cool.
    Esimese lapsega oli see käru kasutuses ja minu meelest täiesti hea käru oli. Nüüd on Peak 4 ja samuti hea.

    ReplyDelete
  2. Mul on ka see 3 rattaline,aga ei saa aru kuidas seda turvakaart eemaldada saad. Äkki keegi targem õpetaks:)

    ReplyDelete