Sunday, July 29, 2012

Deltim Leo- super käru neile, kes tahavd Emmaljunga positiivseid külgi väiksema raha eest! Boonusena super hea manööverdamisvõimalus tänu keeravatele esiratastele! OSTUSOOVITUS nr 3!


Seekord jäi, siis mulle silma selline käru nagu Deltim Leo. Erilisteks pilgupüüdjateks olid muidugi keeravad esirattad. Nimelt siis igasuguste Emmaljunga laadsete kärude puhul on mind alati härinud väga halb manööverdamisvõime, vahel ma mõtlengi, ehk just seepärast kohtan ma tänaval palju issisid ja emmesid, kes närvirahustuseks suitsu imevad? Nagu minu kuiri pilk ei muuda neid ei ole ka minul olnud seni midagi parata sinna, et Emmaljunga rattad ei keera ega pöörle. Nüüd leidsin siis antud käru ja kiidan taevani. Lisaks toon välja parimad plussid: pikk jalatugi- ideaalne magamisasend, tuulusvõimalusega katus ja uskumatult pehme vedrustus, laps nagu hõljub sellles kärus:) 


Nägu näha ei ole, minu 1a 9k lapsel pea katuses, mis on juba suur-suur pluss, kui soovite selles vanuses lapsele käru leida. On olemas turvakaar, mis on üsna asjalikus kauguses, et lapse saab magavana kärust välja võtta- toon võrdluseks EJ Scootri, kus pole see võimalik. Jalatugi taaskord mõnusalt pikk ja on ka reguleerimisvõimalus. Iste tõstetav mõlemasse suunda ja süsteem käib võrreldes Icooga üsna lihtsalt ja loogiliselt.

Korraks tulen veel tagasi vedrustuse juurde. Kuna minu ideaalvedrustuse näide on Red Castle Shop and Jogg, siis tahaksin teile neid omavahel võrrelda. Kui RC on sportvedrustusega, ehk läbib hästi ja auke ei tunne, siis Deltim Leo puhul on vedrustus selline ülipehmendav, ehk õõtsutav. Tekkib selline kerge tunne, ega laps künklikul maastikul merehaigeks ei jää? Nimelt siis auku laps ei tunne, aga pehme vedrustus hakkab teda mõnusalt kussutama, õõtsutama. Tooksin selle välja aga pigem plussina, aga kui eesmärk on palju rasket maastikku läbida, siis soovitan endiselt number 1. käru RC Shop and Jogg, millest leiate pikemalt juttu varasematest postitustest.




Istumisosa on mõnuslat lai ja avar ja sobib ka paksudes talveriietes lapsele:)


Käru koos lukuga avatud tuulutusavadega, mis on praeguste juulikuu lõpu ilmadega olnud väga asjalik lahendus. Katus tuleb istuvad asendis mõnusalt ette. Plussi või miinusena seda välja ei too, kuna meie laps sellise katuse kasutamist ei kannata- nimelt siis taaskord eelistab tema RC katust, mis ei varja tema vaatevälja.


Pääravad esirattad saavad hakkama ka väikeses poes, kus riiulite vahel hätta ei jää. Käru on kaalult üsna kobakas, aga lükkamisel sõidab justkui ise ja tundub väga väga kerge. 

Miinuseks on aga see, et kuigi käru käib kergelt kokku, siis eeldab selle transportimine universaalautot. Ja ka sel juhul tuleb raamilt eemaldada iste ja päärata see raami peale nö tagurpidi. Kuna meil on Audi A6 universaal millel on väga suur pagaasnik pole see probleemiks.

Sedaani pakkimisel: ilmselt siis lisaks ka rattad alt ja raami kõrvale pagassi eraldi. Iste autosse nt tagaistmele.

Kupeesse ilmselt ei mahu kahjuks.

Sama paljud elavad eramajas, kortermajas ja ei oma autot. Trepikojas hoidmiseks on ilmselt üsna asjalik lahendus, pole väga kallis, ja vajadusel kannatab ka trepiastmeid mööda alla nn jõnksutamist. LAPS KÄRUST SELJUHUL KINDLASTI VÄLJA- AJUKAHJUSTUS ON VÄIKELAPSEL KERGE TULEMA! Laps sülle ja saab hakkama küll.


Katteriided on üsna vastupidavad aga kuna katus on sama nii käruosal kui vankrikorvil, siis sellelt võib leida peale pikka kasutamist pleekimisjälgi küll. Samas Emmaljunga Protect kangastele väga pikalt maha ei jää.


Ka Deltimis on olemas see ilus õrn ja hingav puuvillane kangas katuse siseküljel, mida olen suuremates Emmaljungades alati imetlenud ja mis on minu jaoks alati näidanud, et kõik on kvaliteetne ja nad justkui teistest teise klassi tõstnud. Aga näe, see minu väike imetlustegur on jõudnud ka siia.


Paraku on meie perel aga selline mure, kuna meie tütar turvarihmu ei aksepteeri ja istub alati RC sportistmes rahulikult paigal, kus on kareguleeritav turvakaar ja mõnus istekallak, on nüüd selles kärus paras rüblik ja istub siis nii kyljepeal, kui vastu turvakaart, ronib püsti ja arvab, et selles kärus saab palju nalja:) kahjuks pole see emme aravates väga naljakas ja nii tuleb meil mitu korda jalutuskäigu ajal ilusti istumise üle arutleda. 


Kärul on ilusti olemas ka pakikorv, kuna see aga on madalaääreline ja metallvõredega, siis kahjuks telefoni ega võtmeid sinna ei apne ja mänguväljakule minnes tuleb jälgida, et kaasavõetud dressipluus ja liivakastiasjad teepeal kadunuks ei jääks.

Üldiselt soovitan käru väga, nii linna kui maale janeile kes jalutavad palju ning käru autoga poodi kaasa ei võta. Autota inimesele ilmselt ideaallahendus.

3 comments:

  1. Vaidlen vastu istumisosa avaruse osas.
    Just see, et istumisosa on väga kitsas oli ka põhjus miks mina selle käru laiema istumisosaga käru vastu vahetasin. Minu laps tahtis juba 7-8 kuusena suhteliselt palju ka istuda ja ringi vaadata ning otsustasin korviosa istumisosa vastu vahetada (korviosa võimaldas vaid täis istuvat asendit samas kui istumisosa sai ka pool-lamavaks panna). Kahjuks oli jahe kevad ja vajalikes riietes ta põhimõtteliselt enam sinna ei mahtunud. Praegu, aasta ja 6kuusena ei ole tal talveriietes enam võimalik sinna mahtuda, sest õlad ei mahu istumisosa külgede vahele ära.

    ReplyDelete
  2. Emmaljungaga pole sellel kärul küll mitte mingit pistmist! Poola käkk jääb Poole käkiks. Kvaliteet pole võrreldav!
    Sa kirjutad, et EJ Scooteril on kitsas iste aga selle Poolaka iste laiust kiidad...tegelikult Scooteri iste on mõõtudelt LAIEM.

    ReplyDelete
  3. Ajukahjustuse oled vast saanud küll...

    ReplyDelete